جالب نیوز




   


   
آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سلام...از دانلود تا مطلب همه چیز آزاده

لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

Farixfa
دنیای مطالب طلایی و جالب روز
بیا تو حال وحول
اطلاعات عمومی
تک ستاره ی آسمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب نیوز و آدرس jalebnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.چیز باحالیه نه؟قربون قد و بالای کیفیت...!!!





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» مشخصات جدید از ساعت هوشمند سامسونگ
بحث تلاش سامسونگ بر روی توسعه پروژه ساعت هوشمند این شرکت، تبدیل به یکی از کنجکاوی های کاربران این شرکت شده است. تصاویر یک پتنت ثبت شده توسط شرکت کره ای بار دیگر نشان می دهد که آن ها در حال طراحی و تکامل ساعت هوشمندشان هستند. طی روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با معرفی ساعت هوشمند این شرکت همزمان با فبلت جدید گلکسی نوت ۳ در تاریخ ۴ سپتامبر در نمایشگاه IFA2013 آلمان منتشر شده بود.

samsung-gear-geliyor-akilli-saat--3430043

مدل پتنت مذکور SM-V700 می باشد که با نام مدل قبلی منتشر شده در هفته های گذشته مطابقت دارد. همچنین منابع مختلف نام ساعت های هوشمند سامسونگ را Samsung Gear اعلام کرده اند که بزودی به بازار معرفی خواهد شد. در روزهای گذشته مدل SM-V700 در یک وبسایت هندی فعال در زمینه تحقیقات و توسعه ظاهر شده بود، که این موضوع نشان می دهد که سامسونگ مدل مذکور را در اختیار مراکز تحقیقاتی R&D قرار داده است.

 

اکنون به بررسی جزییات طرح ساعت هوشمند مذکور می پردازیم تا ببینیم سامسونگ قصد دارد چه محصولی را روانه بازار کند. مطابق مستندات ارائه شده، این گجت مجهز به یک اسپیکر و یک میکروفون، پورت USB و دکمه های منو و بازگشت می باشد. اما این همه ماجرا نیست و جالب ترین بخش در تصویر منتشر شده، در صفحه نمایش منعطف آن نهفته است. با توجه به اینکه تاکنون هیچ شرکتی از چنین محصولی رونمایی نکرده است، این موضوع تا حدی عجیب و غیر منتظره به نظر می رسد. در صورتیکه در نمایشگاه IFA شاهد چنین محصولی از سامسونگ باشیم بدون شک می توان آن را یک محصولی انقلابی و متفاوت نامید.

 

با تصور این موضوع که شرکتی مانند اپل که برای نخستین بار از یک تبلت قدرتمند رونمایی کرد و سپس برای سال ها یکه تاز این بازار سودآور بود، اکنون نیز این احتمال وجود دارد که با عرضه ساعت هوشمند سامسونگ قبل از محصولی که اپل قصد معرفی آن را دارد، شانس این شرکت برای کسب موفقیت و کسب درصد بیشتری از بازار نیز افزایش می یابد. هرچند که ساعت های هوشمند محصولات جدیدی نیستند اما از این نسل از ساعت های هوشمند انتظار می رود تا بیشتر قابلیت هایی را که در اسمارتفون ها مشاهده می کنیم در آنها ببینیم.

 

تصاویر پتنت جدید را مشاهده كنيد.

Samsung-smartwatch-patent

 

Samsung-smartwatch-patent2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : صدرا | تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:ساعت هوشمند,ساعت هوشمند سامسونگ,سامسونگ,ساعت سامسونگ,, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب